Шкіряне взуття від виробника

Контакти

пн-чт: з 9:00 до 17:00

сб-нд: з 9:00 до 17:00

вих: п'ятниця,неділя

Каталог товарів
Шкіряне взуття від виробника

Умови співпраці

Оформлення замовлення

Все досить просто. Потрібно всього лише виконати кілька простих кроків.

1. Зареєструйтеся на сайті.

2. Перейдіть в каталог.

3. Виберіть необхідну колекцію дитячого взуття.

4. Виберіть модель і додайте в корзину потрібну кількість товару.

5. Далі можете продовжити покупки або оформити замовлення.

6. Переглянувши замовлення, виберіть спосіб доставки і оплати, потім натисніть «відправити».

Вітаємо! Ваше замовлення успішно оформлений. На Ваш email відправлена накладна. Ми зв'яжемося з Вами якомога швидше.

 

Умови співпраці

Мінімальне замовлення на всі колекції - одна ростовка.

Термін відправки замовлення - від 1 до 3 діб з моменту його оплати.

Рекомендована роздрібна націнка - від 80% і вище.

У п'ятницю замовлення не відправляються, оскільки ми працюємо за графіком промринку 7км м.Одеса. Детальніше про нашу робочому тижні читайте на сторінці Графік роботи.

Вантаж, відправлений післяплатою, потрібно забрати протягом 5 днів. В іншому випадку, вантаж автоматично повертається до нас і передоплата не повертається.

 

 Доставка

Доставка здійснюється транспортними компаніями (Новая почта,Укр.почта, Автолюкс,Meest Express и т.д.) в усі регіони України, з передоплатою 100%, або автобусами, що йдуть із промринку 7 км г. Одесса.

Варіанти оплати замовлення:

Повна передоплата (вам будуть відправлені реквізити для оплати на номер вказаний в замовленні)

Накладений платіж (відправка можлива тільки після внесення передоплати в залежності від суми вашого замовлення)

 

Повернення та Обміни

ВАЖЛИВО! Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам і готові зробити все для того, щоб клієнти залишилися задоволені. Тому, кожна проблемна ситуація буде розглянута в індивідуальному порядку і ми докладемо всіх можливих зусиль для прийняття рішення на користь нашого покупця.

 

Повернення товару можливе тільки в разі распаровкі або фабричного браку.

Неприємний запах у взутті не є браком! Обов'язковою умовою при виникненні проблеми є інформування наших менеджерів протягом 3-х днів з моменту отримання замовленої взуття.

Ми не несемо відповідальність за незначну невідповідність розмірів в ящику (до 1 розміру), так як заявлений розмірний ряд виробником не завжди відповідає дійсності. Наприклад, Ви замовили р.36-41, а отримали р.36-40 або 35-40 або повторюваний розмір виявився іншим - це не є приводом для обміну або повернення

 

Ми вам запропонуємо:

  • натомість іншу модель
  • повернути кошти на зазначену Вами карту протягом 3-х робочих днів після отримання нами повернення на пошті
  • провести знижку на слід. замовлення на суму повернутого вами товару.

 

Ми не надаємо гарантію на світяться елементи! LED елементи можуть перестати світитися в будь-який момент. Повернення по такому взутті примать тільки після узгодження з менеджером і доставка оплачується відправником.

 

Важливо протягом 3-х днів обов'язково перевірити отриманий вами товар, якщо ви виявляєте яку проблему, то потрібно відразу написати менеджеру в вайбер, якщо це брак то надати ФОТО. У разі якщо товар має брак більш ніж в 3 парах, то повертати можливо потрібно буде весь ящик, тому фабричну упаковку і всі пари потрібно зберегти в первинному вигляді до вирішення питання з нашим менеджером.Не проданий або перестав подобатися поверненню не підлягає. Гарантій якості на взуття не надаємо. Якщо взуття виявилася неякісною і це з'ясувалося під час носкі- повернути або обміняти такі позиції ми не можемо.

Обміну та поверненню підлягають моделі при дотриманні наступних правил:

  • претензія по браку надсилається на Viber Вашого особистого менеджера
  • обов'язково до претензії прикріплюється фото, на якому видно брак товару
  • повернення приймається ТІЛЬКИ в оригінальній упаковці (ящику).

 

Більш повну інформацію Ви можете отримати у вашого менеджера за телефонами:

097 403 70 58 (з 9:00 до 19:00)

Наверх